ÅHHH NEEEEJJJ!!!!!!

Kom på att jag missade "Morden i Midsomer" igår!!! Hur, hur, hur kunde detta hända?! Måste fått tillfälligt hjärnsläpp pga massa jobb-tänk. FAN OCKSÅ! Morden i Midsomer.

Ja, ja. Kunde varit värre. Kunde varit "Ghostwhisperer".

(Nån som brukar se "Ghostwhisperer" som tänkt på att det varit väldigt tårdrypande avsnitt på sista tiden? Att det alltid slutar så fiiiiint att man börjar gråta. Eller är det bara jag? En annan sak man kan gråta till för att det är så fiiiiint är när man cyklar förbi Centralskolan på morgonen och nån mamma står och kramar sitt lilla barn med för stor ryggsäck hej då. Eller det kanske också bara är jag?!
PS. Och jag är INTE gravid!)

Kommentarer
Postat av: Cicci

100% säker på att du inte är gravid??? Det låter annars som säkrare bevis på graviditet än gravtestet självt! Kramar Cicci

2007-08-22 @ 23:55:37
Postat av: Chrillan

Håller med Cicci, kommer du inte ihåg vad du snyftade till allt när du var med Stella? En ny baby vore väl mysigt!

2007-08-23 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0