Daisy upphittad!!

I går em föll en stena från mina axlar, visade sig att mitt arbetslag hade fått en Daisyspelare i januari men att specialläraren på skolan av nån anledning hade den i sitt arbetsrum. Så nu ska jag bara hämta den samt få en genomgång hur den funkar (vet inte ens hur en sån ser ut), så är jag back on track!!!

På måndag kommer eleverna. Kul kul kul! Ska få nya sjuor, och verkar- peppar peppar- vara helt normala. Till skillnad från mina gamla mentorselever som slutade nian i våras som var HEEELT galna. Och då menar jag verkligen galna på riktigt, inte bara som man säger!

Idag har jag varit effektiv, har hunnit sätta upp gardiner i korridoren, fixat klart i klassrummet, haft arbetslagskonferens, kopierat matteplanering, kopierat namnbingo, satt upp betygskriterier på väggen, skrivit laborationsrapportdokument, satt upp välkomstlappar på anslagstavlan till måndag, varit på Högbergsskolan och haft möte med matematikutvecklingsgruppen i kommunen där jag är med.

Nu ska jag och Leo kolla häst- och bilbilder på dator.  See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0