Foto-sammanfattning

Foto 1: Var med på kortet med 7a. Satt längst ut i vänstra hörnet. Tror att jag blundade lite, men i övrigt glad och söt.
Foto 2: Arbetslaget. Vita blusen gjorde att jag såg ut som en vit badboll. Note to self: Vitt förstorar. Svart förminskar.
Foto 3: Gruppfoto på all personal på hela skolan. Ska hänga inramat i personalrummet i typ 20 år. Står i en backe, de kortaste längst fram, det vill säga i helfigur. Gissa vem som hamnade längst fram i mitten? Dessutom hade det börjat blåsa, håret blåser åt sidan på märkligt sätt och vita blusen i oversize-modell blåser upp. Sa jag badboll? Menade Michelingubbe.

Nästa år när foton till skolkatalogen ska tas är jag nog sjuk.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Skolfoton är världsliga saker. Inget att bry sig om när man är 30 år!!! Är det inte typ idag eller nåt?
Dessutom är det nog jättemodernt med vita badbollsmichelingubbeblusar om 20 år! Då är du ju 50 och kommer tycka att du verkligen såg ut som en snärta varje gång du går förbi det där fotot! Hmmm... denna kommentar var tänkt att uppmuntra dig, lyckades jag inte... sorry... men Grattis och välkommen i gänget! Om det nu var idag du fyller?! (Jag grattar för säkerhets skull, bättre en gång för mycket än för lite, eller hur?) Kramar från Cicci

2007-08-27 @ 23:20:23
Postat av: Anna

Äsch, du är garanterat skitsnygg på alla bilerna!!

2007-08-28 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0