Frakta barn

Stellas och Leos dagis ligger en minut från mitt jobb- helt fantastiskt skönt. Till skillnad mot när vi bodde i Uppsala där jag för att hämta på dagis behövde: gå till stationen i Tierp- åka tåg till Uppsala- cykla till dagis. Tog ca en timme.

Idag kunde jag jobba till kvart över tre, hämta på dagis, cykla hem i solskenet med Leo bak på cykelsadeln och Stella cyklandes själv. Mysigt liv or what!

Men i snöstorm i december är det kanske inte riktigt lika mysigt. Känns som att vi snart behöver köpa en bil.

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Perfekt, att ha så nära!

2007-08-21 @ 19:55:13
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Cicci

Vill ni köpa min Renault Scenic, kanske? Ja, ditt liv har faktiskt bättrat på sig ordentligt ur resesynpunkt! Är Jonas lika nöjd med sin resesituation? Fantastiskt att Stella cyklar själv! Jag tror inte att Yaiza kommer lära sig cykla förrän hon är typ 18, inte för att hon är obegåvad utan för att det är omöjligt att rusa bakom och hålla i henne och samtidigt passa Neyma... I och för sig när Yaiza är 18 är Neyma 15 och jag kanske inte behöver vara lika hård på punktmarkeringen då... Kram Cicci

2007-08-21 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0