Länktips

Återigen med risk för att ni slutar läsa min blogg när ni upptäcker hur MÅÅÅNGGGA bloggar det finns som är bättre och roligare än min.

But this you have to read:
1) Cecilia Isakson- Sköna, roliga Cicci på Gran Canaria (och tyvärr inte granne med mig längre). Läs inlägget om mangopallande sambon- very funny!!!
2) Calle Schulman- kul kille
3) Dagarna- ännu en Schulman, gift med Alex och Calles brorsa. Skriver mysigt och roligt om barnliv
4) Fotbollsfrun- Malin Wollin, kul, kul tjej, borde vara nummer två

Och Alex Schulman och Mats Strandberg och Katrin Schulman, egentligen delad andraplats allihop.

Så ni förstår ju vilken Super-hero-tids-effektivist jag är som varje dag hinner: Vara med barnen, vara med Jonas, fixa i huset, läsa bloggar, skriva blogg, ibland leda träningspass. Vänta nu....det är nåt mer jag gör....vad var det nu igen...(tänk, tänk, tänk).......Ah. Jobbar.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Här är en blogg som jag följt över ett år. En tjej som inte bara är förbaskat rolig utan även skriver om lite allvar ibland. Plus att hon är en fena på rappa formuleringar.
http://sonjaochstormen.blogspot.com/

2007-08-23 @ 23:31:15
Postat av: Cicci

Man tackar! Det är tur att någon uppskattar det man skriver... Gillar också Dagarna!

2007-08-24 @ 22:00:05
Postat av: ana

eres tu ceci....no
hablo sueco!!!!! espero estes bien

2007-08-29 @ 12:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0