Lokalsinne

Hi hi Cicci, ja visst har man sämsta lokalsinnet i stan när man inte vet var man är om man vänt sig i sängen!

(När jag skrev makaron-inlägget hade jag först tänkt att skriva längre. Om när jag var i Göteborg och festade med Karin och Christin, när Stella var liten och jag inte hade druckit på typ ett och ett halvt år. Sista jag minns är att jag sitter på en pall och ska ta på mig skorna, på väg ut från Karins kompis som hade förfest. Böjer mig för långt fram och däckar under köksbordet. Vaknar upp på morgonen på en tältsäng och frågar
- Hur kom vi hem?
Karin och Christin: Vi är inte hemma
Men tur att jag inte skrev det, för det hade ju varit pinsamt att berätta)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh tack så himla mycket, jag är SÅ glad!!
Det är frisör jag ska gå, och guuuud va kul det verkar.
Längtar tills lektionerna sätter igång ;)

2007-08-23 @ 20:25:47
URL: http://m754.blogg.se
Postat av: Chrillan

Vaddå? Det där minns INTE jag *skakar energiskt på huvudet*!

2007-08-23 @ 21:22:49
Postat av: Camilliondollar Baby

Ja, jättepinsamt, det var tur att du inte sa nåt!

2007-08-23 @ 23:19:34
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0