Maxpuls

Dagens middag:

Leo hunger-skriker samtidigt som jag gräddar pannkakor i två stekpannor samtidigt som jag försöker skära barnens pannkakor utan att det bränns vid samtidigt som jag letar efter hallonsylts-refillen i skafferiet. Hälla i smet, grädda, hälla i smet, grädda, ge barn pannkakor, hälla i smet. Samtidigt som brandvarnaren går igång.

Lite senare försöker jag själv få i mig några pannkakor samtidigt som Leo balanserar på livsfarlig fällstol och kör sin polisbil på fönsterbrädet samtidigt som han gallskriker när jag försöker lyfta ner honom.

Att äta mat i maxpuls- bra eller dåligt för ämnesomsättningen? Kanske bra? Kanske kommit på nytt bantningsknep?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0