Reallity bites

Med två L. Här försöker man vara duktig på att stava. Och vad får man för det? Va? Va? En hjärna som envisas med att lägga av. CP-hjärna. Hade man kunnat säga. Men inte jag. Nej, nej, så politiskt inkorrekt är inte jag inte. Jag säger ingenting.

Lotta! Specially for you. Vill du gå på bio? Har gratisbiljetter till bio, vill du gå med mig på Martina Haags "Underbar och älskad av alla? Har haft gratisbiljetter i typ ett år, egentligen Jonas, men hur ofta kan vi gå på bio på en skala från ett till tio? (Ett)

Den har premiär 24 august, vill du gå nån dag som passar så kan vi ta hamburger-tallrik på Upplands efter filmen?

PUSS OCH GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Annars går jag gärna på bio (A) Men i så fall kollar jag hellte på Simpsson the Movie, har inte sett den ännu -.-

2007-08-17 @ 23:41:34
Postat av: Cicci

Nu orkar jag inte fixa min blogg mer! Din ser så städad ut i jämförelse... Reality Bites var min favvofilm alldeles för sent i mitt liv. Har fortfarande en inramad plansch 70x100cm på den bioreklamen i mitt flickrum hos pappa... Sov gott!

2007-08-18 @ 01:31:30
Postat av: Camilliondollar Baby

Den ska jag också gå och se, har läst hennes första bok och bara skrattat igenom den.

2007-08-18 @ 09:47:06
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Har funderat om Annika Lantz bok är bra, men nu tänker jag köpa den. Litar på dig!

2007-08-18 @ 10:05:42
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Lotta

Bio och burgare spikar vi tycker jag! Vore schysst att gå medan Svantes Trädgård fortfarande är öppen dvs augusti ut, för menyn var lysande när jag var där med familjen i juni.
Jag har varit nyfiken på Martina-filmen ett tag men tänkt vänta tills DVD-släppet eftersom jag inte orkar styra upp något själv. Nu löste ju du det problemet! Splendid!
När ska du skaffa Facebook förresten? E. är ute och groggar ikväll tack vare (eller pga - beror på hur man ser det) Facebook.

2007-08-18 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0