Semester i Gävle

One  kid down, one to go. Men den nattningen sköter Jonas, så voila, lite blogg-tid. Innan "The ghostwhisperer". Trodde ju ärligt talat när jag började skriva blogg att jag aldrig i livet skulle ha tid att skriva något i den. Men faktiskt! Se på fan! Är ju ett under av tids-effektivist.

Imorgon ska vi ha FAMILJEMYS, ska åka tåg till Gävle, gå på stan, hänga i nån rolig lekpark, träffa mamma/mormor/svärmor, bjuda henne på födelsedagsmiddag på "Church street saloon"-restaurang, sen åka bil tillbaka med mamma/mormor/svärmor. Ska bli kul!

Annars är våra barn världens tacksammaste ungar, de tycker att dagen är lyckad om de får gå till Konsum och köpa glass. Men vissa andra i familjen (jag) känner att om en vecka är sommarlovet slut så man kanske skulle aktivera sig lite. Så Gävle imorgon, kalas lördag, barnens farmor och farbror Kralle kommer på måndag och stannar till onsdag, furuvik tisdags. Dags för slutspurten.

Har kommit på ett bra sätt att förhålla sig till att snart är semestern slut: Om en vecka får jag åka till jobbet och vila upp mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0