Sköljstoppsknapp

Cicci: Saken är den att jag vill trycka på "sköljstoppsknappen" för att stänga av den, det lyser nämligen en konstig röd lampa på vår tvättmaskin och den stoppar att tvätta mitt i ett program. Inte så bra. Duktiga vi lyckades hitta bruksanvisningen och bläddra fram till felsökningssidan, men det enda den säger är att "sköljstoppsknappen kan vara intryckt". Jamen berätta var den sitter då, dumma bruksanvisning, så vi kan trycka ut den!!!

(Intresseflagga)

Och om du tycker att German har ett lätt autistiskt intresse av matlagning så har Jonas ett STORT autistiskt intresse av gitarrer, elektronik och att surfa gitarrsidor på nätet! Eller Asbergers syndrom är det kanske som hakar upp sig så på några få intressen?

I och för sig är det kanske Asberger-varning på mitt bloggande också?!

Anna: Kom och hälsa på anytime, om du vill åka iväg från häftiga Stockholmslivet en helg är du SÅÅÅÅÅ välkommen! För er som inte känner Anna kan jag berätta att hon är en av mina snygga, häftiga, flashiga Stockholmskompisar med bra jobb (på TV 3) och fin lägenhet på Söder. Om jag fick byta liv för en dag skulle jag göra det med Anna, Åsa J eller Tina!

Lotta, coolt att Granit och Vila öppnat i Uppsala! Vilken shopping-stad med Weekday, Monki, Holmlunds, Vila, Granit, Designtorget, SOLO.....Måste hitta nån dag att åka till Uppsala snart!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! Jag byter gärna mitt inte riktigt så flashiga Stockholmsliv mot en helg i Tierp! Tack för alla fina komplimanger :)

2007-08-25 @ 17:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0