Teater

Rolig dag på jobbet idag för att jag fick
1) Lyssna på Kung Henry i aulan, skönaste Poetry Slam-killen i världen, bästa dikterna jag hört. Så man ryser.
2) Ha improvisationsteater, kul kul. OK, lite flummigt, "stå statyer", säg "varsågod en......" och så en sak osv, men kul! Spelade upp "Petters askungeklänning" där jag var Jean Pierre som skulle sy en Queen of Pride- klänning till Petter, tuff hockeykille. Gör man ju inte varje dag på jobbet!

Det är verkligen SÅÅ kul att spela teater, om det skulle vara så att jag hade nån tid över förutom att jobba, vara med barnen, fixa hemma, träna, se på TV, vara social, läsa böcker, gå på stan. Ja, då skulle jag spela teater!!

Kommentarer
Postat av: Chrillan

Jag med, drama rules! Har haft överlämnande av nya sjuorna idag, verkar bli en guldklass! Mycket bättre än förra året då vi fick fem jättesvaga...
Annars är allt bra, jobbar på, ska ägna dagen åt att städa/sortera imorgon. Jobbkräftskiva ikväll!!!

2007-08-16 @ 12:19:32
Postat av: Anna

Inte jag... Är, utan överdrift, förmodligen Sveriges, ja kanske världens sämsta skådis. Men av nån anledning är jag lika glad för det.
Har äntligen fått hälsa på en av TV3:s största profiler idag. Hon var skitotrevlig. Blä.
Kram kram!

2007-08-16 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0