Tekniskt geni

Har ni sett! Har efter en månads bloggande kommit på att man kan lägga upp en bild och profil på sig själv! Det är ju helt fantastiskt. Har ju sett att andra har haft det men inte lyckats hitta på hur man gör, men så plötsligt en dag kom jag på att om man inte klickar sig vidare när man loggat in så går det. I'm a computer genius.

Dock var tanken såhär: Jag skriver presentationen nu när jag fortfarande är 29, för då kan jag låtsas att jag inte har tid att ändra ålder förrän om typ ett och ett halvt år, och då är jag 31, det vill säga gammal på riktigt så då är det ingen idé att låtsas vara ung längre. Smart va? Men för att nån dataperson på blogg.se tydligen är noga med det här med ålder så skriver man inte in sin ålder utan sitt FÖDELSEÅR. Så 18 september slår åldern om till trettio.

Men se på Lena Philipsson, Pernilla Wahlgren, Martina Haag. Jättesnygga. Mycket snyggare än mig. Och de är ändå fyrtio.

Eller vänta......Det där var väl inget upplyftande att tänka på??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0