Arbetstidsblogg

Nämen, här sitter jag och bloggar på arbetstid. Eller förresten har jag lunchrast fortfarande. Idag var det julbord i matsalen med Jansson, köttbullar, prinskorv och julskinka. Och julmust. Lyxigt värre för att vara skolmat.

Soft sista vecka. Nu funderar jag på om jag ska städa skrivbordet eller börja skriva planering på Procent-kapitlet som vi ska börja på efter jul? Eller ska jag dricka kaffe? Ja, kaffe får det bli.

Har bara en lektion kvar innan jag ska åka tåg till Uppsala-shoppingen. Fränt! Ska dessutom äta middag ikväll med min roliga kompis Marcus.

Kommentarer
Postat av: rockpoet

Hejsan! Tänkte bara säga att jag bloggar på min gamla adress nu några veckor. Vi kommer att göra om hela Örebro Elite och komma tillbaka starkare än någonsin!

2007-12-18 @ 16:36:35
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Brukar också smita in på bloggen ibland, på arbetstid.

2007-12-18 @ 19:32:50
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0