Deal or no deal

Om du kommer och nattar mina barn och städar upp på övervåningen så får du tretusen spänn. Eller förresten, tretusen låter lite mycket, vi säger tusen. Eller förresten, jag ska ju till stan och handla julklappar på tisdag, då kan jag ju inte skänka bort pengar sådär utan vidare. Vi säger så här: Om du nattar och städar så får du min Marabou dajm i kylen, en snygg, svart poloklänning nästan aldrig använd och en oöppnad flaska tequila.

Fast Marabou dajm tänkte ju jag äta upp när jag läser min bok under tiden du nattar. Och poloklänningen kanske kommer till användning nån gång...

OK. Så här gör vi. Du nattar och städar och plockar ur diskmaskinen, så får du en stor flaska tequila samt upplevelsen av att göra en godhjärtad sak. Detta kommer jag dessutom att tala om för Tomten (I know him very well, vi pratar i telefon ibland), och tänk vilka fina julklappar du kommer att få när han hör hur snäll du är.

Detta, kära vänner, är en win-win situation. Vilka är intresserade?

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en jättefin kväll:)

2007-12-14 @ 19:54:14
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Anna

Hm, jag har ju en förmåga att bli väldigt onykter av Tequila och om jag blir det kanske jag missar julafton och alla fina julklappar jag skulle få...

2007-12-14 @ 21:16:57
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

jag ställer upp! :p

2007-12-15 @ 08:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0