Lika spännande som att skrapa Triss

Stella och Leo badar. Efter en stund ropar Leo.

Leo: Mamma, BLÄ!!
Jag: Var då?
Leo: Blä där. Bada
Jag: Har du bajsat i badet igen?!
Leo (glatt): Jaa!
Jag: Har du det på riktigt?
Leo: Ja! Blä där!

Så får jag lov att lyfta ur båda barnen och vispa runt lite med handen för att få bort skummet. Om jag har tur finns där inget. Om jag har otur...Ja, ni fattar. Denna gång var det dock falskt alarm, lucky me.

Ja, hörni. Så spännande har jag det en fredagkväll som denna. Vad gör ni?

(PS. Appropå Triss. Vann 50 kronor på en lott jag köpte förra veckan, så idag tog jag två nya lotter. Den här gången vinner jag, det känner jag på mig. Eller det känner jag i och för sig på mig varje gång, men det här gången känner jag det på mig extra mycket. Varje gång jag köper en Triss brukar jag fundera ut vilka kläder jag ska ha på mig på Nyhetsmorgon. Till exempel skulle jag inte ha på mig kjol, då ser man så tjock ut. Kläder denna gång: Nya Cheap Monday-jeansen, svarta märkeströjan, stora guldörhängen)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, kan du inte göra tecken till mig i tv-kameran sen? Du vet, typ sträcka ut pekfingret när du skrapar och sånt? Så kan jag sitta hemma i soffan och grina rätt ner i en 10-litershink. Vore apfränt!

2007-12-28 @ 19:26:10
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Rockpoet

Och så mitt i all hast och spänning, du ska precis skrapa sista rutan...

Leo: MAMMA! Bajs på kameramannen!!! HIHI!

2007-12-28 @ 20:07:41
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: Maria

Om jag vinner alla pengarna så bjuder jag på Bloggfest på Grand. Fränt!

2007-12-28 @ 20:15:32
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0