Lyx-eftermiddag

Imorgon efter sista lektionen kl 14 ska jag ta tåget till Uppsala och power-shoppa hela eftermiddagen. Kan ni fatta vad lyxigt! Måste hinna med Holmlunds, Monki, Designtorget, STUK, Household, SOLO, Weekday...Känner mig som en knarkare som ska få heroin. Som sagt, Tierp I like, men sån vidare shopping är det inte.

Få se...Har jag glömt nån affär...Vad var det mer? Just det, barnen kanske skulle ha julklappar också. Lätt som en plätt, BR leksaker i 15 minuter så är det klart. Prinsessbok, tatueringsmaskin, bil, rosa penna, Bratz, bok med bilar, lego, väska. Plus någon fin tröja eller linne till Stella och pyjamas till Leo. Helst en pyjamas med "Bilar"-motiv, men det kanske är för ute nu? Hoppas, hoppas det finns, skulle vara en succé.

Jonas blir lätt att köpa julklapp till, han önskar sig en snygg, lycklig sambo med nya kläder. Och kanske en gitarr-tidning och kalsonger.

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha.. du verkar ha hela julklappslistan planerad in i minsta detalj. Bra jobbat!! Ring för fika imorrn! KRAM

2007-12-17 @ 23:20:53
URL: http://frokenasa.blogg.se
Postat av: Anna

Åååh, jag vill också! Hoppas att du får en alldeles underbar (och inte alltför julstressig) dag!

2007-12-18 @ 01:11:09
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Anna

Fasen vad nice!! :)

2007-12-18 @ 09:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0