Nyårsafton räddad

Kloka Case kom med en bra idé om nyårsafton, när jag fikade med henne och Fröken Åsa.

image125

Så jag slog till! Nyårsafton kommer därför att bli: Lyxig middag med barnen, mys, disco, chips. Och efter läggdags: Sex and the City, champagne, chokladpraliner.

Iklädd nya Hello Kitty-pyjamasen sitter jag sen och myser i soffan och tänker inte alls på alla som är ute på roliga fester. Inte sjunger jag "All by myself" heller.

För jag har köpt Sex and the city-boxen!!! Absolutely fabulous.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra köp! Har den redan! Helt underbart att se avsnitt efter avsnitt. Ha en bra jul och nyår!

2007-12-19 @ 17:36:29
Postat av: Maria

Jessica: Ja, jag känner redan nu att min glamourfria vardag är ett minne blott! Ha en jättebra jul och nyår ni också, kram kram!

2007-12-19 @ 19:20:08
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Anna

Fan vad nice!! Vill också ha... Du kommer att få en fantastisk nyårsafton.
Kram Anna

2007-12-20 @ 09:31:54
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0