Svenskt rekord i påsar

Har shoppat så mycket att armarna värker och plånboken blöder. Men julklapparna fixade! (Även till mig) Vill ni veta vad jag har köpt? Nu är jag ju en aning allergisk mot dagens outfit-bloggar respektive Det-här-vill-jag-köpa-bloggar, men what the hell, jag tar lite astmamedicin eller liknande så kör vi:

image119

image120

image121

image122

image123

image124

Sådär ja! Om någon annan fick allergichock så är det safe att läsa igen nu. Är mest nöjd med svarta tröjan, dyr, skön fintröja som har kostat 795 kronor men det var rea med 50%.

Dessutom handlade jag julklappar:

Stella: Badbomb, Bratz-docka, rosa penna, prinsess-bok, Blixten McQueen-glas, linne och trosor, tights, CD med "Hej Sofia" på
Leo: Leksaksborrmaskin, Bärgarn-bil, målarbok, kritor, mysbyxor, Blixten McQueen-glas
Mamma: (Hemligt)
Jonas: (Hemligt)
Barnens kusin Simon: (Hemligt)
Pappa: Kvar att handla till

Kan även hända att jag tappat nån påse på stan. Kommer inte riktigt ihåg, sista halvtimmen gick jag i trans och försökte att inte svimma av vätskebrist, dö av värmeslag eller slå ner folk av irritation. But I did it! Nu klarar jag mig utan affärer i några månader till. Ja, utan folk som trängs också, faktiskt.

I Tierp är det inte så mycket trängsel.

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt shoppat!

2007-12-18 @ 22:51:27
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Maria

Anna: Thank you very much!!

2007-12-18 @ 23:02:53
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0