Världens bästa Camilla 30 år

Mitt dåliga samvete är att jag aldrig hinner vara sådär omtänksam och hålla-kontakten och planerande som jag skulle vilja vara mot mina kompisar. Nu har till exempel min älskade vän Camilla i Borlänge fyllt 30, och vad har jag gjort? Ingenting. Eller lite, om ligga i sängen och vara sjuk och inte ha någon röst och tänka på att "idag fyller Camilla 30 år" räknas? Dessutom har jag TÄNKT att jag skulle skicka en present.

Men darling Camilla, du finns i mitt hjärta och i mina tankar och ett STORT stort grattis i efterskott! Du är en av mina äldsta och bästa vänner, och en av de skönaste tjejer som finns. Du har en grym humor, är duktig och snabbtänkt, har en skön självdistans och Sveriges topp 3 finaste ögon. Dessutom är du en sån som skrattar med hjärtat, och ingen kan låta bli att vara på bra humör när man är med dig. Du lyser upp folks dagar!

Så: Ett fyrfaldigt leve för Camilla, hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA. Puss och grattis och present kommer senare!

(Detta gäller också lilla Alma, för mitt dåliga samvete innefattar även kompisars nya barn...)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack vännen!
Det här värmde verkligen =)

Puss på dig

2007-12-13 @ 11:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0