Värsta bästa skivan

image126

Hittade världens bästa skiva igår när jag och Jonas gick en runda på kvällsöppna Åhléns innan grekiska restaurangen. (Om jag tänker efter så har jag köpt ungefär lika mycket julklappar till mig själv som till alla andra den senaste veckan. Men det får man, va? Hey, julklapparna till mig själv är ju de enda som jag verkligen kan vara säker på att mottagaren tycker om)

Kolla in den här låtlistan:
  1. Carola - Tommy tycker om mig
  2. Troll - Jimmy Dean
  3. Lili och Susie - Bara du och jag
  4. Herreys - People say it's in the air
  5. Just D - 87-87
  6. Thomas Di Leva - Vi har bara varandra
  7. Pelle Almgren och Wow liksom- Omåomigen
  8. Shaking Fredrik - Susanne
  9. Dr Alban - No cole
  10. Freestyle - Vill ha dig
  11. Anna Book - ABC
  12. Sound of music - Alexandra
  13. Trance Dance - You're gonna get it
  14. Shanghai - Skattjakt
  15. The Pinks - Helena och jag
Hur fränt som helst! Vaddå nostalgitripp. Dock gör sig skivan inte riktigt rättvisa i mitt vardagsrum tillsammans med legobygge med barnen. En skiva av denna kaliber kräver drinkar, dansgolv, partymänniskor samt festande hela natten!

Men ska vi säga så här, Örebro Elite, att om ni fixar bloggfesten så tar jag med mig musik??

För övrigt så kan "Jimmy Dean" med Troll vara den bästa låt som gjorts. Någonsin.

Kommentarer
Postat av: Rockpoet

Givetvis kan vi fixa en bloggfest. Men se då för helvete till att inte göra om det misstag du just gjorde. Örebro Elite = Elenas blogg? Vad hände där?
Alla vet att Rockpoet är Örebro Elite!

Jesus Christ...

2007-12-23 @ 18:37:21
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: Maria

Rockpoet: AMEN ursäkta mig så himla mycket!! =) Det var bara det att när du sa att Örebro Elite fixar festen så skrev en viss tjej att vissa borde fråga chefen först...

2007-12-23 @ 19:29:58
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Anna

Fasen vad grymt! Vill också ha!

2007-12-23 @ 20:45:25
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Maria

Anna: Köp! Finns på Åhléns, 69 kronor pure mellanstadienostalgi magic!

2007-12-23 @ 23:00:40
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0