Andas lugnt. Ingen panik. Imorgon får jag vila!

Måste bara berätta att imorgon ska jag åka på semester, bara jag jag jag! Ska hälsa på underbara fantastiska vännen Christin tillsammans med underbara fantastiska vännen Karin! Åh vad kul det ska bli.

Jag ska få åka tåg alldeles själv, äta mat, gå på stan, dricka vin, gå på toa ifred, sova tills jag vaknar av mig själv. Och framför allt få träffa Christin och Karin!! Vi träffas typ en gång om året men när vi väl ses så känns det som om det var igår.

AAAHHHH! Gnäll gnäll gnälll. Leo galen och gnällig. Inget är bra. Stella och kompisar leker bebisleken, går ut på att en är bebis och ligger i sängen och- gissa vad- gnäller. JAG BLIR TOKIG!

Diskmaskinen behövs tömmas, hela köket fullt med disk, snart dags att börja med middag. Måste packa. Borde dammsuga.

Gnäll gnäll gnäll på Leo.

...Men imorgon! Semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0