Kära vänner!

Kära älskade underbara Christin och Karin, åh vad kul att vara här!

Har druckit vin i solen på Christins bakgård och nu står de i köket och lagar tacos. Roligt hur man direkt faller in i sina roller, Christin den fixiga och roliga, Karin den solbrända och roliga, och jag den....ja vaddå? Den lata som slriver blogginlägg istället för att laga tacos??!! Och såklart den roliga!

Lista på varför jag håller på att bli en tant:
- Fyller 30 den 18 september
- Tycker om att bada fotbad
- Har lyssnat på en live-sändning av Melodikrysset och på riktigt fnissat åt ett skämt som en tant i publiken sa
- Och dessutom allvarligt funderat på att börja lösa Melodikrysset, verkar faktiskt vara himla roligt
- Har också funderat på att börja följa Antikrundan
- Skriver "Kära vänner" i en rubrik
- Tänker oftare "bekvämt" än "snyggt"
- Föredrar DVD framför bio

Lista på varför jag kanske kan behålla min ungdom:
- Är 29 år
- Markoolios "Ingen sommar utan raggae" är just nu min favoritlåt
- Ser fortfarande snygg och cool ut i solglasögon
- Fick visa leg på systemet i Göteborg i höstas

Lista på varför jag kanske istället är kvar i mellanstadieåldern:
- När Jonas förra veckan klippte ner vår häck för långt blev jag så sur att jag repade hans gitarr

Nä, nu ska jag gå ut i köket och göra lite nytta!

Kristinehamn- the place to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0