Som lådvin ungefär

Säg nu att man har en egen blogg. Äntligen. Efter att ha tänkt tanken ca 1,5 år. Kan tänka mig att det är lika beroendeframkallande som knark eller bag-in-box-vin eller internet-porr eller whatever. Jag menar, när man ju nu är på övervåningen med barnen skulle man ju kunna göra massa saker. Som att bädda sängen eller leka med barnen eller vika tvätt eller lägga i tågbanebitar i tågbanelådan. Men istället sitter man här och skriver nytt inlägg i sin blogg.

(Ok, nu är det lugnt, för klockan är sent och barnen sover, men kan väl inte ha en blogg som uppdateras när barnen sover?)

Eller så tänker jag så här. Har fullt upp att hinna kissa/läsa Alex Schulmans blogg/ha vänner/ha ett sexliv. Hur ska jag då hinna ha en blogg?!

Återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0