Tråkiga bloggar

Har kollat runt på massa bloggar, bara för att kolla läget. Hur folk skriver och vad de skriver om. Och det finns verkligen massa bloggar som är så EXTREMT jättetråkiga.

Typ "Idag har jag gått ut med hunden och sen betalat räkningar. Det regnar ute. Tråkigt". Eller "Dagens outfit: linne H&M, kjol Gina Tricot, skor Wedins" (Finns många såna bloggar) Eller "Idag har lilla Rasmus ätit päronpuré och gått på promenad med vagnen".

Hissar intresseflagga. Vänta, ska bara ta upp min intressebok jag har här någonstans i väskan. Aj, blev träffad av en intressepil. Intresseklubben antecknar.

Ha ha ha, intresseklubbenantecknar!! Kul! Har inte använt det uttrycket sen högstadiet, vad säger ni, ska vi återinföra det som trend-uttryck? Till exempel på ledningsgruppsmöte (jag är ju inte bara mamma, jag har ju ett jobb också) Just där skulle jag faktiskt vilja säga det ganska ofta.

Eller: "It's been lovely but I have to scream now!!! Detta uttryck passar sig också när man konverserat med tråkiga mammor på till exempel Öppna förskolan!

Ja,ja. Intresseklubben antecknar. Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Moi

Rasmus mormor kanske är intresserad av lillens digestiva vanor :)

2007-08-02 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0