Bodystep äger

Bodystep är ju faktiskt helt fantastiskt kul! Välbekant pass, roliga låtar och när nummer fem och sex kom tänkte jag glatt: "Mina låtar!! My darlings!"

Efter hell-weekend och veckorna av ångest att lära mig mina två låtar och skicka in, så har jag kallat dessa låtar för mycket saker. Believe me, "darlings" är inte en av dem.

I allafall kan jag nu koreografin in i minsta lilla tumvinkling. Tyckte jag till och med hörde några deltagare mumla "Amen kolla hon i svarta byxor och blått linne, liksom. GUD vad hon stajlar!" Eller så sa de "Very stylish" om mitt nya Nike-linne, är inte helt säker.

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha :) de ltåer kul!
svar: haha joo :D när jag läste de nu så va min första tanke "va?" innan jag fatta att de va spanska ^^ är trög på morgonen! haha

2007-11-21 @ 07:26:06
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Rockpoet

Hallå där! Idag debuterar Rockpoet som krönikör på Örebro Elite. Detta är givetvis den största och mest angelägna nyheten i mediasverige sedan Hylands tid!

2007-11-21 @ 14:08:28
URL: http://rockpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0