Folk utan liv

Ja herregud, det finns ju folk som hänger upp hela sina liv på TV-serier, som nästan inte kan åka hemifrån de kvällarna deras favoritserier går. Sån är iallafall inte jag, till exempel så var jag ju ut och åt med Janina i tisdags när Desperate Housewives gick. Och brydde mig inte alls om att jag missade det.

PS. NÅGON SOM VET VAD SOM HÄNDE I DESPERATE HOUSEWIVES I TISDAGS??!! JONAS GLÖMDE ATT SPELA IN- JÄVLA HELVETES SKIT! JAG SKA ALDRIG MER GÅ UT EN TISDAG.

Fast OK då, det var värt det. Det var också värt att missa ett avsnitt av Medium den torsdagkvällen jag födde Leo.

(Faktiskt sant. 10 november för två år sedan kom vi in på förlossningen, och det var fyran på ute i väntrummet. Jag övervägde en stund att stanna kvar i väntrummet och andas mig igenom värkarna för att hinna se det, men eftersom Leo sen blev född en och en halv timme senare så var det kanske bra att jag blev inlagd och fick ryggbedövning)

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Det kommer repris, tror den är på söndag.

2007-11-01 @ 23:06:10
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

precis bænka dig framfør reprisen! Det var ett bra avsnitt ;)

2007-11-02 @ 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0