Fredagsmys

Utvecklingssamtal på dagis, handla på ICA, fredagsfika med kanelbullar, se på "Bilar" med barnen och grannbästisen Hampus, lek med Barbie och smådjuren, varma mackor till middag, chips och Bolibompa. Lovely.

Diskussion om kärlek framför "Bilar".
Stella: Bärgarn sa "Du är kär i Sally!" till Blixten McQueen, det får man faktiskt inte säga. Då retas man. Man får fråga: "Hej. Är du kär i någon?". Det får man göra
Jag: Ja, precis. Är ni kära i nån då?
Stella: I Linus
Hampus: Förut var jag kär i Julia, men inte längre.
Jag: Nähä, varför inte det då?
Hampus: Hon dumpade mig

Denna lilla sköna kille är alltså 5 år. Inte minns jag att man dumpade varandra vid 5 års ålder när jag var liten?! Men, men. Man hade inte mobiltelefoner vid tio års ålder heller. Utvecklingen går framåt.

Kommentarer
Postat av: Oggy

He he... jag måste ju säga att jag var den jätte häftiga eleven som får ångra det bittert idag... ;)

2007-11-23 @ 19:21:18
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0