Glitter sökes

Vad är mest glamouröst?

a) Ha en heldag i storstad och spendera hela dagen med att shoppa, fika och strosa runt
b) Ha en utekväll med snygga kläder, förfest, disco och drinkar
c) Byta bajsblöja

Ja, fråga inte mig. Alternativ a och b har jag ett svagt minne av vad det innebär. Alternativ c gjorde jag alldeles nyss, men det kändes inte så värst fräsigt.

MITT LIV LIDER AV AKUT GLAMOURBRIST!!!

Nu ska jag till exempel natta barn, och sen gå ner till nedervåningen med mina mysbyxor och fårskinnstofflor och lägga mig i soffan och se på TV. Jag vet. You don't have to say it. Jävligt oglamouröst.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker det är sååååå glamoröst men å andra sidan är jag ny i gamet....

Puss, Camilla

2007-11-20 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0