Hallå?! Filmen?!

En annan sak jag verkligen inte förstår poängen med är TV-kanaler som bryter för reklam när det bara återstår några minuter av en film och sen börjar visa någon annan film efteråt? Någon som vet hur "En andra chans" slutade?

Iallafall var den så fiiiiiiiiiiiiin och jag grät vid massa tillfällen (Svar: Nej, Cicci och Christin, jag är INTE gravid), men hade jag varit det hade jag nog gråtit några timmar till. Jag som är ungefär mest blödig i hela Sverige i vanliga fall, jag får till exempel tårar i ögonen när busschaufförer vinkar till varandra för det är så fint, blir extra gråtmild när jag är gravid.

Ett exempel från när jag var gravid med Leo, innan det syntes, var när mina dåvarande nior satt tysta en lektion och räknade matteprov. De var så DUKTIGA och LUGNA och TYSTA och FINA, och jag satt vid katedern med en klump i halsen. Hade någon av dem frågat "Hur är det?" så hade jag snyftat:
- ÅHHHHHH vad ni är tysta och fina!! Och vad duuuuuuktiga ni är!
Varpå jag hade brustit ut i storgråt. Ungefär där hade nog någon driftig elev gått till rektorn och knackat på.
Elev: Eh...Alltså, vår mattelärare är typ MENTALLY störd, liksom. Typ. Har fått värsta psykbrytet.

Ja, ja. I vanliga fall lägger jag band på mig. Men om ni träffar mig någon gång och jag börjar gråta till Bregott-reklamen, så bli inte förskräckta. Det var kanske en väldigt fin reklam.

Kommentarer
Postat av: F

Jag kan bli rörd av Telia-reklamen, med den rara pappan som är lite tafatt med sina barn.

2007-11-25 @ 12:54:30
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Jossans Pappa

Hoppas du såg slutet som visades precis kl 20.28 idag Söndag 25/11.
Annars har du en bra och rolig blogg.

2007-11-25 @ 20:33:48
Postat av: Jossans Pappa

Hoppas du såg slutet som visades precis kl 20.28 idag Söndag 25/11.
Annars har du en bra och rolig blogg.

2007-11-25 @ 20:34:04
Postat av: Maria

Jossans pappa: Tack! Nä, missade slutet idag med, the price you have to pay när man inte har en dagstidning och är för lat för att kolla TV-tablåerna på nätet!

2007-11-25 @ 23:38:51
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Jossans Pappa

Den kommer visas igen kvällen före julafton enligt aftonbladets text-tv.
Hör av dig om du vill veta slutet innan dess.

2007-11-26 @ 07:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0