Hjärnstopp

Saker som finns i min hjärna: Specialelever att sätta betyg på, procentavsnitts-planering, bråk-genomgångar, hylla att rensa, julklappar att köpa, adventsfixande, Luciafirande på jobbet, Luciafirande på dagis, ledningsgruppskonferens med övernattning om två veckor, prata med en elev om ett mobbningsärende, köpa nya adventsstjärnor, köpa ny adventsljusstake, personalgympa imorgon.

Saker som inte finns i min hjärna: Hur man tvättar.

Jag kom hem från jobb och dagishämtning, la in smutstvätten i torktumlaren, stängde luckan samt tänkte några sekunder var jag skulle hälla tvättmedlet?!

Frågan är nu, är jag utarbetad eller bara väldigt korkad?

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

du har nog bara FÖR mycket att tänka på ;)

2007-11-28 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0