I mitt vardagsrum. En vacker dag

            image75

image77

image78

image79

Så dricker jag kaffe i snygga Berså-muggar, borrar ner fötterna i lurviga Mio-mattan som jag hade sedan förut och njuter av mitt stilrena-men-ändå-trivsamma-och-mysiga-50-tal-möter-IKEA-hem, samtidigt som jag ser på film på nya platt-TV'n.

Och sen spiller barnen chips i soffan och dräller leksaker överallt. Men ändå!

Att göra:
  • Köpa Berså-muggar (Max två för de är så dyra, så bara en i taget får komma hem till mig och dricka kaffe)
  • Köpa IKEA  Sthlm soffbord ca 2000 kr
  • Köpa IKEA Sthlm TV-bänk (Kanske. Den vi har i ek är helt OK)
  • Köpa ny soffa
                                                             


Kommentarer
Postat av: Cicci

Håller med om snygg soffa! Det verkar också praktiskt med skinn när man har barn - bara att torka av med fuktad trasa! Inget hålla på att dra av sofftyget och knö in i tvättmaskinen där det eg. inte får plats, osv. Jag ska nog köpa en mörkbrun KRAMFORS soffa när jag blir miljonär...

2007-11-14 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0