Note to self: Skärpning!

Alltså, allvarligt talat, det här med att gå upp på morgonen. Hur svårt kan det vara?! Egentligen? I morse stängde jag av mobilen, låg kvar i sängen och funderade på vilken tid jag skulle ställa om mobilen till. 6.10 eller 6.15? Sen somnade jag om utan att ha kommit fram till något beslut, och vaknade istället klockan sju. Inte helt ostressad morgon...Hann iallafall lämna barnen på dagis tio i åtta (20 minuter för sent) och kom själv i tid till första lektionen. Ja, en minut för sent gills inte va?

Hade en av mina specialelever, som satt på en bänk i korridoren och väntade när jag kom in.
Jag: Hej, jag ska bara ta av mig jackan och hämta mina saker, kommer alldeles strax
Elev: Det är lugnt. Kom om en halvtimme om du vill.

Skönt med så förstående elever.

Kommentarer
Postat av: Oggy

Hahaha så otroligt roligt. Jag känner igen mig i vissa av dina elevbeskrivningar riktigt mycket! Jag blir full i skratt vissa stunder!

2007-11-23 @ 19:13:49
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0