Ordning och reda

Jag hoppas ni noterade hur fint det var i leksaksskåpet i vardagsrummet. Om ni undrar vad pedanter som fått barn och som har lite för mycket hemmatid på helgerna gör, så har ni just fått svaret.

Nästa helg tänkte jag rensa i Barbielådan, städa skafferiet samt göra iordning lådorna i byrån i hallen. Dock är jag ändå någonstans glad att jag aldrig hinner städa så mycket som jag egentligen skulle vilja, för tänk er att ni kommer hem till någon som har minutiös ordning precis överallt i huset. Scary, eller hur? Visst skulle ni vända i dörren och springa så fort ni kunde från Wacko-house? Precis. Så jag fortsätter att småplocka lite avslappnat här och där och låtsas inte om att jag innerst inne har ett ordningssinne som Monica i "Vänner".

Men om Jonas ställer handtvålen på diskbänken fel, så flyttar jag den några centimeter, det gör jag.

Kommentarer
Postat av: dansestet

haha... ja men han är ju sjukt kul så är det ju

2007-11-25 @ 22:58:40
URL: http://amandaavonhornfranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0