Sista Les Mills-inlägget, jag lovar

PRAISE THE LORD, har äntligen spelat över mina två låtar på vanligt videoband. Nu fattas det bara:

  1. Köpa frimärke
  2. Skicka iväg bandet till Les Mills för bedömning
  3. Please, please, please, PLEASE bli godkänd
  4. Om jag inte bli godkänd: Be Bodystep fara åt skogen samt snabbt flytta från stan eftersom jag inte orkar spela in låtarna igen, och då säkert blir betalningsskyldig för kursen
  5. Fast om jag flyttar har jag inget jobb, och får ingen lön, och det kanske blir dyrare?
  6. Måste räkna lite på det här. Återkommer.
  7. Fast det är klart jag blir godkänd. Herregud. Man är väl ingen loser som vinklar händerna fem grader fel?!
Håll tummarna för mig?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer att gå sketbra! Du är bäst.

2007-11-06 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0