When I take it to another level

Dagens bilkörningsbedrifter:

  • Körde hem från dagis i mörker och med imma och is på rutorna (icke att rekommendera)
  • Parkerade på Konsumparkering full med bilar (I vanliga fall försöker jag undvika de parkeringar med bilar på)
  • Körde in i garaget
In i garaget! Ja ni hör ju, de fem åren utan bilkörning är som bortblåsta. Dock fick jag ge det några försök, jag gasade för lite (ville ju inte köra i full fart in i garaget och krocka med cyklar, gamla garderober, ful skohylla och annat värdefullt), så bilen kom liksom aldrig över tröskeln...

Men till slut kom jag in. Och alla backspeglar och gamla barnvagnar finns kvar. Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna

In i garaget?! Strålande! Måste du få ut den också..?

2007-11-19 @ 23:41:19
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Maria

Anna: Nä, det gör min sambo som tur är. Men nån gång måste jag kanske backa ut den själv...Hm. Undrar hur jag gör då?

2007-11-19 @ 23:56:55
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0