Bad mother, bad mother

Leo har sovit middag idag, och då skulle han kunna vara uppe halva natten. Just nu sitter han i godan ro och leker med sina bilar och ser inte det minsta trött ut.

Problemet är att hans storasyster inte sovit middag, utan sprungit runt i en festlokal i två timmar och därefter åkt tåg, och ser tröttast ut i hela världen. Men hon faller för grupptrycket och leker glatt hon med. Med ögon som går i kors.

Vad gör jag?

Jo, sitter här och låter de leka på fast klockan enligt gamla tiden är 21.34. DÅLIG DÅLIG MAMMA. Dock ska jag börja natta dem nu, fast inte för att Stella är trött utan för att jag vill se en film på trean klockan 21.

Fyyyyyyyyyy. Jag ursäktar mig med att jag umgåtts med dem konstant hela helgen och haft det jättemysigt, och att de längtat efter sina leksaker.

Och med att jag har saknat er, Blogg-darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0