Bra Mamma

Blev först bad själv i en halvtimme, sen fick Leo hoppa i och leka med allt skum. Bra knep när man vill bada i lugn och ro, barnen väntar oftast snällt när de vet att de snart får bada med den snälla mamman. Leo fnissade och tyckte att det var det knäppaste och roligaste han varit med om.

Å andra sidan är han två, och 2-åringar tycker att ungefär allt är helt fantstiskt kul. Som mig, kan man säga, när jag får komma iväg från huset själv.

Ikväll ska till exempel mormor vara barnvakt en stund, och jag och Jonas ska promenera till stan och hämta min cykel som jag lämnade där. Åh, vad kul det ska bli.

Kommentarer
Postat av: F

Hmmm, hur ensligt bor ni egentligen....?

2007-10-13 @ 19:15:38
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0