Ebbas fylleångest

Tydligen var Ebba von Sydow på krogen i fredags och var full och pinsam. Detta ledde till att hon spillde vin på VD'n för typ hela Stureplan, var otrevlig mot hans kompis samt betedde sig allmänt illa och har nu blivit portad från Stureplan i 10 år!

Hi hi hi. Det är sånt här som gör det så kul att inte längre vara ute och festa på helgerna.

När jag har nattat barnen är jag ju hemma och är trendig i mina mysbyxor, remember. Inga borttappade väskor eller bortsupna cyklar här inte. (Ja, alltså, inte för att jag höll på med sånt förut...hrm)

Kommentarer
Postat av: Christin

Haha, kommer du ihåg när du bar upp cykeln till Jonas lilla studentrum? HAHAHAHA!

2007-10-15 @ 21:28:11
URL: http://bamman.blogg.se
Postat av: Maria

Ja vaddå, låset var ju borta! (Tappade bort det under tiden jag låste upp cykeln...) Så what can you do, lika bra att bära upp cykeln fem trappor så att den inte blev stulen. Jonas tyckte också det var smart tänkt av mig, dagen efter när han bar ner den igen...

2007-10-15 @ 21:33:51
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0