Hjärnsläpp?

Klart det heter pennställ. Hur kunde jag glömma bort att det finns ett sånt ord??

Oh my god, tänk om jag har blivit utbränd efter dessa hektiska dagar. Då kan man väl tappa bort vad ord heter? Om jag inte hade haft massa utvecklingssamtal imorgon kunde jag ringt och sjukanmält mig för en aning utbrändhet.

Ikväll kom jag hem kvart över nio efter att ha varit på föreläsning i Uppsala, imorgon är det spökfest på dagis klockan fem, på torsdag har jag personalgympa på jobbet och på fredag klockan ett åker jag och barnen tåg till Borlänge för att lilla, söta brorsbarnet Simon har namngivningsfest på söndag.

Kanske lika bra att jag gör testet i Fredrik Lindströms och Hasse Pihls bok "Vem är Björn och vem är Benny och andra intressanta mysterier"

Är du utbränd?
1. Har du jobbat alldeles för mycket på sista tiden?
2. Känner du dig utbränd?
3. Ser du utbränd ut?
4. Är du sjukskriven på grund av utbrändhet?
5. Har någon läkare redan slagit i dig att du är utbränd?

Om du svarat "Ja" på en eller flera av ovanstående frågor är du med stor sannolikhet utbränd, och behöver göra något åt det.

Vilken tur. Jag svarade nej på allt.

Kommentarer
Postat av: Moster Ulla

Hej Maria!
Du kanske bara är lite vidbränd??
//Ulla

2007-10-24 @ 09:58:23
Postat av: Maria

Tur att jag får åka till Borlänge i helgen och vila upp mig lite! Kanske får en sovmorgon när mamma tar barnen om jag säger att jag känner mig lite vidbränd??

2007-10-24 @ 20:55:44
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0