In my face

När ni inte skriver något nytt inlägg på länge vill jag skriva kommentar:

"Ja men rub it in! Gör det bara! Här sitter jag hemma typ jämt, varje kväll, alla dagar, medan ni är ute och har ett liv. Säkert är ni ute på krogen, går på bio, äter middag, umgås med flera hundra kompisar varje kväll, går promenader, hälsar på. OCH SÅ SKRYTER NI MED DET!! "Kolla jag då, har så mycket liv att jag inte ens har tid att skriva i min blogg". Era jävlar"

Men det är ju tur att jag inte gör det, skulle faktiskt vara ganska otrevligt. För jag gillar ju Er!!!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vem skriver du till. Jag fattar inte. Du är otydlig.
Snäpp upp dig nu för fan.

2007-10-12 @ 18:31:33
URL: http://schumi.blogg.se
Postat av: Maria

Snäppa upp sig?! Vem skriver du till. Jag fattar inte. Du är otydlig.

2007-10-12 @ 19:51:38
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Anna

Ok, jag erkänner. Jag har varit i Lysekil i helgen och agerat tärna på ett fantastiskt vackert bröllop som senare mynnade ut i den roligaste fest jag någonsin varit på... Men nu är jag tillbaka och sitter och lusläser din blogg. Är dock fortfarande bakis så det blir nog inte kommentarer till varje inlägg. Förlåt, jag ska skärpa mig.

2007-10-15 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0