Konsten att inte vara ett dugg svartsjuk

Jag och Jonas låg och pratade sent igår kväll när han kom hem från jobbet.

Jonas: ...så är det en tågvärd som jämt pratar med mig.
Jag: Jaha. Är hon snäll?
Jonas: Ja, hon är säkert kär i mig
Jag: Ja, säkert
Jonas: Jag fick hennes telefonnummer igår
Jag: Mmm
Jonas: Hon ville träffas nån kväll
Jag: Men du jobbar ju typ alla kvällar
Jonas: Ja, eller nån dag då
Jag: Mmm
Jonas: Så kan vi ta in på hotell
Jag: Det finns inga hotell i Tierp
Jonas: Nähä
Jag: Det finns ett gästgiveri
Jonas: Ja, men då kan vi ta in där då
Jag: Mmm, gör det ni. Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ni är lika fantastiska båda två!!!

2007-10-16 @ 23:09:31
Postat av: Erik M

Jag kan verkligen se dialogen framför mig.

Posta samma grej på www.familjeliv.se och se vad du får får råd och tips där!! :)

Dagens tips på lite OT om Tierp kommer från Aftonbladet:

Enligt Swooosch! ligger Tierp numera bara 60 minuter från Stockholm.
? Det stämmer. Om du snittar 123 kilometer i timmen.

2007-10-18 @ 11:09:16
URL: http://www.familjeliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0