Laddar för nattning

Märkligt är att det är som roligast att leka vid läggdags. Barnen bygger tågbana, lyssnar på musik och sitter så tysta och nöjda i sitt rum. Och här sitter jag och är lat och inte orkar natta än fast klockan snart är nio. Skulle vara intressant att se hur länge de orkar vara uppe- väntar man länge nog kanske de somnar av sig själva på golvet?!

Eller inte. Efter mitt "AMEN KAN NI VARA TYSTA!"-tjat i bilen behöver jag plussa på mitt bra-mamma-konto, så ska läsa godnattsaga snart.

Vet förresten inte hur länge mina ben klarar av att sitta vid datorn- det är rätt jobbigt att sitta med benen uppdragna under sig hela tiden. Men jämfört med alternativet är det peanuts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0