Leo och tidsuppfattningen

När Leo står och rycker i mig och vill någonting händer det ju rätt ofta att jag håller på med något annat, så jag säger "Snart". Då väntar han i en sekund och utbrister sedan lyckligt "NYYYYYYYYY!" (betyder Nu).

Och då kan jag ju inte låta bli att släppa allt jag har för händerna för att hjälpa honom.

Förutom att Leo är lik mig vad gäller ordning och reda (Stella har ärvt Jonas "Jag lägger saker lite här och var- mentalitet) så har han också fått mitt tålamod. Jag tycker också saker ska hända Nyyyyyyy. En gång när jag var liten tvingade jag mamma att åka med mig till Obs en kvart innan stängning för att jag skulle köpa en ny tavelram som absolut inte kunde vänta till dagen efter.

Men det är klart. Vissa saker kan få vänta några dagar. Som les Mills-koreografin...hrm. IMORGON! Jag lovar, IMORGON lär jag mig det sista.

Iallafall har jag hållit mig från nachoschipsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0