Lista

Modebloggar är trendiga, helst kombinerat med shoppinglistor. OK då, jag testar.

  • 3 liter mjölk
  • Ägg
  • Tortellini
  • Pasta
  • Äpplen
  • Bananer
  • Potatis
  • Kött
  • Schampo
  • Handkräm
  • Flytande tvål
  • Lördagspresenter till barnen istället för godis (Leksaksbil och pärlor)
  • Chips
Jaaa...jag vet inte jag, skulle det här vara nåt att läsa?! Intresseklubben antecknar. Orka läsa vad folk handlar.
Vad säger ni? Jag fortsätter som jag brukar och skippar modeblogg- och shoppingliststrenden, va?

Inte så fränt med shoppinglistor.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Joho. Faktiskt skumt intressant.. På något typ. Ja. Stalker-sätt. Usch. Ja. Du fattar. Kram!

2007-10-20 @ 23:54:41
URL: http://www.annelys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0