Måndag

I morgon börjar ny jobbvecka, ska bli skönt att få vila lite.

Dricka kaffe i lugn och ro, äta mat med barn som skär sin mat själva, gå på toa utan att nån gastar utanför, prata med folk utan att bli avbruten hela tiden, ha lektioner med ungdomar som i och för sig inte är helt knäpptysta men som å andra sidan inte gallskriker om någon tar deras saker.

Dock kan man inte gå i mysbyxor en hel dag på jobbet. Och trots allt så längtar jag redan till kvart över fyra i morgon då jag hämtar på dagis. Om jag får allt för mycket abstinens efter barnen kan jag kanske be kollegan J stå utanför toaletten när jag kissar och skrika "MAAAAAAAMMMMMAAAAAA!" samtidigt som hon gråter och rycker i dörren.

Kommentarer
Postat av: F

Ha, ha, ha! Jag kan se det framför mig! Sjukt!

2007-10-07 @ 21:49:44
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0