Nackdel landet

Nu bor vi ju inte riktigt på landet, men åtminstone i utkanten av stan (byn? Hålan?) nära skog och hästhagar. Nära djur, kan vi säga.

Cicci, du kommer att förstå detta till fullo:

DET PRASSLAR I VÄGGEN SOM ATT DET GÅR RUNT RÅTTOR DÄR INNE MEN JAG UPPREPAR FÖR MIG SJÄLV "DET ÄR VENTILATIONEN, DET ÄR VENTILATIONEN" MEN FAN JÄVLA SKIT SÅ DÄR LÅTER INTE VENTILATION. DET GÅR I VÄGGEN!!!

Min puls är just nu uppe i 180, minst. Sitter med fötterna uppdragna på stolen. Jag är själv hemma med barnen. Ser mig oroligt omkring med jämna mellanrum.

Om jag skulle se en råtta på riktigt så dör jag. Ibland säger man "dör" som en skämtsam markering, som i "Jag är så kissnödig så jag dör". Detta är inget sådan liknelse utan ordet "dör" i detta sammanhang refererar till att mitt hjärta skulle stanna på riktigt om jag såg en råtta med lång, äcklig svans i vårt hus.

AHHHHH! Faktiskt så känner jag livet rinna ifrån mig bara jag skrev detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0