Några saker att se fram emot

- På torsdag ska två gulliga gymnasietjejer, gamla elever, följa med och hämta på dagis och sen hänga med oss hem. Barnvakter! Ser ljuset i ingen-släkt-i-närheten-barnvakts-problem-tunneln.
- IKEA på lördag. Hyllor till klädkammaren och vita boxar kommer att göra mitt liv lite lyckligare.
- Träningspasset på lördag.
-  Att Jonas är ledig imorgon kväll.
- AL-konferens imorgon=får leka chef.
- Att om jag fortsätter mitt nyttiga liv kommer jag att kunna ha Denimbirdsjeansen på fredag.

Att jag inte kommer att åka iväg och sova över någonstans eller har några planer på flera, flera helger. Att vara hemma är ett underskattat nöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0