Top model

Jag har efter lite analyserande kommit på varför jag valde det sista alternativet. Tror att det var för att jag fick för mig att jag ser ut som tjejen i H&M's reklam, hon som går genom en stad i höstsol och ser snygg och framgångsrik ut. I reklamen är klänningen grå, jag köpte en svart.

I morgon när jag hämtar ut paketet finns stor risk att jag kommer att upptäcka att jag inte alls är 1.80 lång eller har höga käkben. Eller för den delen passar i klänning.

Dock köpte jag massa kläder till barnen också samt svarta strumpbyxor till mig, så lite shopping-IQ har jag kanske kvar trots flytt till ställe utan vettiga klädaffärer.

Men den dagen jag går in i någon av tant-affärerna här och på allvar funderar på att köpa något, så hoppas jag att någon kan hålla mig i axlarna och skaka mig hårt.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tro mig baby. Det kommer inte dröja länge. Vore jag där oftare kunde jag hjälpa dig låta bli men...
DICIPLIN.

2007-10-05 @ 23:30:29
URL: http://schumi.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Shoppa på nätet, det finns så mycket snyggt där nuförtiden.

2007-10-06 @ 00:41:46
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0