Träning

Imorgon ska jag ha aerobicpass igen, ska bli kul. Dock har jag av någon anledning bestämt med L att hon ska filma mig efter passet när jag gör mina två Bodystep-låtar vars steg jag inte hann lära mig under kursen för två veckor sedan.

Är det mest troligt att:
a) Jag mirakulöst nog lär mig stegen i sömnen
b) L  ringer imorgon och säger att hon är sjuk "Nä men, vad SYND!! Jag som kunde stegen så bra. Ja, ja, då får vi filma nästa lördag istället"
c) Jag får energikick och tränar framför DVD'n ikväll så att jag kan stegen imorgon

Skulle gärna säga c. Fast då ljuger jag.

Kommentarer
Postat av: F

I måndags när vi var på vår BodyJam-träning var det en filmkamera i lokalen som hämmade oss väldigt. Fast vi visste att det var instruktören som skulle filmas till Les Mills.

2007-10-13 @ 19:02:28
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0