Twilight zone

Hamnar alltid i en konstig tidsloop när barnen har somnat, som gör att under tiden jag funderar vad jag ska göra på kvällen så har klockan gått tredubbelt så snabbt som den vanligtvis gör. Vilket innebär att när jag funderat färdigt, så är klockan plötsligt halv tolv och jag måste gå och lägga mig.

Om man inte gör som jag och Jonas HEEELT WILD AND CRAZY gjorde igår, var uppe till halv två på natten.

I kväll somnade barnen dock redan halv åtta, så nu ska jag först ta ett bad och sen läsa nya Liza Marklund-boken. Och sen kolla om någon har skrivit nåt i sin blogg...

Beroende anyone?!

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Älskar Liza Marklund, har läst alla hennes böcker!
Beroende, det är bara förnamnet!

2007-10-07 @ 20:38:53
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0